zondag 7 december 2014

"Mijn" kerstman.

Vandaag een klein begin gemaakt voor de kerst.
Ik was van plan om morgen met mijn zoon naar Ikea te gaan voor een kerstboom. Toen kwamen we er vanmiddag achter dat Ikea ook vandaag open was en het was toch slecht weer dus vanmiddag maar even heen. GEEN GOED IDEE !!!! Wat een drukte, maar we hebben een kerstboom!!!
Morgen maar naar binnen en aan de slag.
Zo net heb ik vast mijn kerstman van zolder gehaald. Deze kerstman kreeg ik 47 jaar geleden van mijn opa en oma.
Een foto van de foto van toen gemaakt. Zijn baard zag er toen nog wel een beetje beter uit, die wordt aardig dun. Tegenwoordig wordt de kerstman vergezeld door twee rendieren en uit voorzorg dat Floyd (onze ene hond) er mee vandoor gaat staan ze hoog en droog boven op de kast. Deze week maar verder met de voorbereidingen voor kerst.
Uit Zweden kreeg ik een recept voor wafels (nogmaals bedankt)ook daar ga ik binnenkort mee aan de slag. (oh de maatschepjes heb ik al).
 De kerstman was daar nog een beetje jonger, ik ook trouwens.

 Op tafel, de mooie glazen kerstboom vol met lekkere chocola kreeg ik van Sinterklaas!!
 Gezellig (en veilig) samen op de kast.

2 opmerkingen:

  1. Leuk Marga dat je die kerstman nog hebt, dat zijn echt dingen om te koesteren.
    Mooi dat je de maatschepjes nu hebt! Succes met de wafels en wie weet ook de kanelbullar :-). Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat je die nog steeds hebt zeg! En dan met de foto's. Geweldig.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen