zaterdag 7 maart 2015

In de lappenmand......

Afgelopen week was een rare week.
Het was me voor de 2e keer (vorige week ook al) in de rug geschoten, Dinsdag nog (op ibuprofen) gewerkt voor mijn collega, 's avonds nog naar klarinetles en 's nachts ja hoor: buikgriep!!! jakkes.
(dat was denk ik al wel 10 jaar geleden).
Woensdag de hele dag geslapen en weer een beetje bijkomen. Maar na een hele dag liggen ging het met mijn rug niet erg fantastisch, 's nachts elk uur eruit en even een stukje lopen. Maar eigenlijk wou niks, niet liggen, niet lopen, niet zitten, alles maar even. Gisteren ben ik naar fysio geweest, en mijn linker bekken zit vast, maandag mag ik weer. Ik moet zeggen het gaat iets beter, vandaag kan ik weer een beetje doen. Ik ben even aan het haken geweest, heb wat foto's gemaakt van de bolletjes etc.
Kom maar op met die lente, ik ben er wel aan toe geloof ik.
Fijn weekend allemaal.
 Veel tijd doorgebracht in bed.................niet deze, deze is van het poppenhuis.

 Een stukje gehaakt vandaag,.........knopje in de kamperfoelie buiten.

 Overal bolletjes en bloemetjes............


 Ook binnen een beetje lente.

 De bus van de maand maart op mijn VW-kalender.

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!! Wat vervelend dat je je niet goed voelt. Hopelijk brengt het lekkere weer wat verbetering. In ieder geval veel beterschap en sterkte! Liefs, Lotte
    Ps heb ik al gezegd dat ik een nieuwe site heb? Www.lottehaakt.nl, kom een kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend, Marga, dat je je niet in orde voelt. Ik hoop dat je baat hebt bij de fysiotherapie!
    Je poppenhuis wordt echt mooi en het is heerlijk genieten van het voorjaar!
    Lekker in de zon morgen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In zo'n bedje zal het heerlijk slapen, het ziet er zo knus uit. Vervelend voor je die buikgriep en ook nog de rug. Hopelijk kun je snel weer uit de voeten. Mooie voorjaarsfoto's en begin van je blauwe deken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey laiverdje, wat rot voor je! En ik wil zo graag even bij je komen en je poppenhuis zien maar ben alleen maar aan het werk :-(
    Zet hem op! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels twee dagen verder dus wie weet voel je je alweer veel en veel beter. Ik hoop het. Heerlijk die voorjaarsfoto's, daar moeten we hier nog een poosje op wachten al is het wel heerlijk zonnig en de komende week ook. Dus we kunnen vitamientjes opdoen. Ik dacht trouwens bij de eerste foto heel even dat het jullie bed was, vond het leuk! Maar ook al poppenhuisbed natuurlijk.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen