zondag 12 april 2015

Lazy sunday afternoon................

Vandaag is echt zo'n rommel maar wat aan dag.
Manlief is aan het repeteren met z'n bandje, de jongens zijn aan het bijkomen van het dance-event van Sunsation.
De wasmachine draait voor de zoveelste keer, en ik ben druk aan het breien.
Mijn shawl schiet al aardig op, ben met het laatste stuk bezig. Daarna komt het spannendste stuk want dan moet ik het openknippen, en er nog een rand om breien.
De foto zoals in het boek moet nog wel even op zich laten wachten, want we gaan pas komende zomer naar Zweden, en niet naar Öland, maar ik maak er wel iets moois van (hoop ik).
Verder lees ik onder het genot van een kop koffie en wat lekkers wat in tijdschriften.
O ja en nog wat foto's van mijn nieuwe aanwinst. De Medinilla Magnifica J'adore. Ik zag "haar"deze week bij een vriendin en vond haar prachtig. Nou ben ik niet zo goed met planten, dus ben benieuwd hoelang het goed gaat. Goede zondag verder.
 De vorderingen van mijn shawl....
 Omdat het rond gebreid wordt kan ik het niet helemaal uit leggen.
 Hier mist een stukje foto, geen idee hoe dat nou weer kan.....


 En dan is er koffie...........met iets lekkers.

 Kijk mijn nieuwe aanwinst.........mooi he...........ik hoop dat "ze" lang bloeit.


4 opmerkingen:

  1. Prachtige plant, prachtig breiwerk!!! En heerlijk zo'n zondagje met tijdschriften en wat 'lummelen'. Een fijne week en groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een lekker luie zondag met wat aanrommelen.
    Je breiwerk vordert aardig! Als je het openknipt moet je gelijk de steken weer op de pen zetten. Dat voorkomt dat het weer losrafelt.
    Je nieuwe aanwinst is mooi, alleen al de bloemen hebben een prachtig kleurtje!
    Ik wens je een fijne week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je snel met je breiwerk, het is prachtig. Heerlijke middag heb je er van gemaakt. Met die plant heb ik nog weinig geluk gehad, heb 'm al 2 x gekocht, hopelijk gaat het bij jou beter. Ik lees nu wel -even gegoogeld- dat deze plant sterker en makkelijker is dan de Medinilla magnifica, kan ook zijn dat we die hebben gehad. Misschien toch nog maar eens proberen dan.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sjaal wordt prachtig! Je had een lekkere zondagmiddag en je hebt goed voor jezelf gezorgd! ;-) ik zit momenteel op het vliegveld van Cork. Heerlijk blogjes bij te lezen. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen