zondag 17 mei 2015

Hellumfair op Hemelvaartsdag.

Afgelopen donderdag organiseerde Pommelientje voor de vierde keer de Hellumfair.
Rondom de boerderij in Hellum stonden allemaal kramen met van alles en nog wat. Ook voor de inwendige mens was er van alles.
Om 10.00 uur kwam mijn schoonzus me ophalen en samen reden we naar Hellum. We waren mooi op tijd en konden nog op het weiland naast de boerderij parkeren.
Het was al gezellig druk.
Leuke kramen om de boerderij, en natuurlijk de winkel Pommelientje zelf, in de schuur van de boerderij.
We kwamen ogen tekort, er was echt van alles: bloemen, planten, schapenvachten, noten, kaas, antiek, brocante, oud, nieuw, te veel om op te noemen.
We dronken gezellig koffie, met cake, liepen nog een rondje, kwamen zus en zwager nog tegen en wilden ter afsluiting nog een broodje Noorse zalm eten. Maar we hadden pech, net toen we aan de beurt waren was de zalm op en het zou zeker een half uur duren voor de volgende klaar was, jammer, daar hebben we maar niet op gewacht.
Een gezellige morgen.
 Pommelientje doet ook vaak mee aan de Wieze Winkeltjes Route, met Kerst en Pasen. Voor meer informatie zie www.pommelientje.nl
 Hellumfair, rondom de boerderij.....
 .....mooie kastanjeboom in bloei.
 Bloemen en planten............


 Van alles en nog wat..............






 Mooie bankjes, kransen............

 Binnen bij Pommelientje................


 Oh dat blauwe servies, ik moest me inhouden, mijn kast is al zo vol.

 Mooie schapenvachten, bijna allemaal uit Zweden, die hierboven is een Gotland.

3 opmerkingen:

  1. O, had ik dat maar geweten :-( Jammer, ziet er super uit! Nog iets gescoord?
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's, ik heb mee genoten! Wat gezellig, wat een kleur en fleur!
    Bedankt voor het uitstapje...
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen