woensdag 21 oktober 2015

Er wordt hard gewerkt................

.........in het Haagse Hofje (winkel van zus en haar schoonzus).
Nou doen ze dat altijd hoor, maar ze zijn druk bezig om de kerstspullen geleidelijk aan tussen de "gewone"spullen te zetten.
Altijd leuk om er steeds weer iets nieuws tussen te ontdekken.
(en af en toe iets te kopen, we kregen voor onze 29ste huwelijksdag een cadeaubon dus dat komt mooi uit).
Nou waren ze nog niet zover als ik had gedacht maar dingen genoeg om op de foto te zetten.
En dus binnenkort nog een keer als ALLES in kerstsfeer is.
Kom mee binnen kijken:
 Mooi stilleven met Maria in het midden.

 Erg mooi houten hert.




 De broer van mijn gewonde hert, en onder oefent het koortje hun kerstrepertoire.



 Leuke bankjes...........






 Kussens met herten, elanden enz.

6 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk! Die Maria met familie die heb ik! :-))
    En de engeltjes zijn natuurlijk weer helemaal leuk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Benieuwd wat je gaat halen voor de cadeaubon. Keuze genoeg :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke winkel! En die is van je zus? Man dat zou voor mij een financiële ramp zijn moest ik een zus hebben met zo'n toffe winkel... ik zou al op slag die kleine elfenhangertjes kopen! Aha ik lees hierboven bij Pippaatje dat het over die leuke winkel gaat waarover zij het al in haar blog had! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winkel Marga!
    En wat een leuke spullen.
    Ik val nog niet zo op kerst, maar als die leuke kruiken en die mooie kussentjes met rozenguirlandes erop....Oh, oh, OOOhhhhh!
    Veel plezier om iets leuks uit te zoeken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winkel Marga!
    En wat een leuke spullen.
    Ik val nog niet zo op kerst, maar als die leuke kruiken en die mooie kussentjes met rozenguirlandes erop....Oh, oh, OOOhhhhh!
    Veel plezier om iets leuks uit te zoeken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor om via jouw verslag even binnen te kijken in zo'n mooie winkel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen