maandag 4 april 2016

Alweer april, de tijd vliegt........

.....ook bij het Haagse Hofje.
Zo was alles nog in kerstsfeer en nu zijn er weer volop nieuwe items.
Ik ben maar weer eens even met de camera rond geweest.
Van stoere stoelen tot mooie kussens met lichte veertjes, krukjes, tafeltjes, vazen etc.
Je komt weer ogen tekort. Kijk maar even mee.
 Mooie (ijs)blauwe klokjes.

 Nieuw: stoere stoelen....

 Bijzettafeltje en trapjes...

 Meneer........en veer (mooie kussentjes).


 Lektuurbakken in leuke kleurtjes.
 Hallo meneer de uil, ook een kussen.
 Lijkt wel een beetje op een Moraklok.
 Kaarten: o.a. landkaart.


 En dit kaartje vond ik ook zo lief, mooi voor de lente. Over lente gesproken, ik heb verdikkie net de ramen schoon en nu regent het weer :-(

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ik nu ook even bij het Haagse Hofje ben geweest. Bedankt voor de leuke rondleiding! Ik ben ook weg van de laatste foto, het lieve kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rondleiding. En vandaag ik heb bijna alle weersoorten voorbij zien komen. Als ik mag kiezen: dan maar de zon. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid. Ik kom niet vaak bij het HH'je maar ben er nu toch geweest! ;-)) Bedankt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik ben je net gaan volgen. Binnenkort zal ik wat meer blogposten van je gaan lezen. Het ziet er goed uit bij het Haagse Hofje maar ik denk dat het voor mij iets te ver is (ik woon bij Rotterdam)
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen