zondag 25 september 2016

Crying in the rain.

Even voorstellen:
Mijn stamboom naam is: Crying in the rain Fan 't Detica.
Dat is een liedje van de Everly Brothers, want dat was het thema van ons nestje, mijn broertjes en zusjes, en ik natuurlijk, kregen een titel van een song als stamboom naam.
Maar dat is veel te moeilijk en dus noemen mijn baasjes mij Kygo Pelle, roepnaam Kygo.
Ik luister daar natuurlijk nog niet naar, later misschien als ik wat groter ben.
Gisteren kwamen ze me op halen. Dat was een heel gedoe want voor dat ik mee mocht, werden mijn oogjes, neusje en oortjes gepoetst en mijn nageltjes geknipt. Toen mocht ik mee in de auto naar mijn nieuwe huis.
Dat is wel even wennen, alles is vreemd en nieuw, en iedereen komt naar mij kijken.
Ik word er soms wel een beetje moe van en val dan ook geregeld in slaap.
Ik weet al precies waar ik brokjes en water krijg, maar van dat zindelijk worden snap ik nog niks.
Jullie horen vast nog meer van mij, ik zal ze eens een poepie laten ruiken (letterlijk en figuurlijk) maar nu ga ik eerst een dutje doen.
 Nog even netjes.........en dan mag ik mee.


 Best spannend allemaal........

 ....zoveel te zien en te doen, daar wordt je moe van.

 Ik kreeg van alles: van tante Petra (en fam.) en van de buurvrouw


 Ik help mee de vaatwasser uitpakken......
 .......en dan weer heerlijk slapen. Wordt vervolgd!!!

11 opmerkingen:

  1. Ach, wat lief. Nou welkom hoor!
    Duidelijk onder de indruk van alles.
    Maar aan de laatste foto te zien moet het helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh heerlijk... wat een schatje! Zo fijn een pupje in huis ondanks al het opvoedingswerk. En Anita heeft gelijk...eentje die zich zo overgeeft kan niet anders dan eentje met een lief karaktertje zijn. Ik zou hem zo opeten! Geniet er van en heel veel geluk met de nieuwe huisgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk , weer een labrador pup. Ze zijn zo aandoenlijk.
    Geniet ervan, het gaat zo snel!!
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mocht hem vanmorgen in levende lijve ontmoeten en een ondeugende lieve schat is het! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een heerlijk zacht buikje.
    Kan mij voorstellen dat jullie allemaal hartstikke verliefd zijn :-)

    Leuke manier van voorstellen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje......ik smelttttt.......zo lieffffff....❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Heerlijk om zo'n pup in huis te hebben... geniet ervan en geef hem een dikke knuffel van mij!
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh lief snoepie, jij bent op een heel goed adres terecht gekomen. Ik wens jullie heel veel geluk met elkaar!
    XXGonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Geniet ervan! heerlijk zo 'n lab in huis.
    Dank nog voor de info over je omslagdoek! ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen