zondag 2 oktober 2016

Afgelopen week......

....stond voornamelijk in het teken van ons nieuwe huisgenootje.
Ik was de hele week vrij en dat bleek geen overbodige luxe, tjonge wat een druktemaker.
We hadden veel "kraam"visite en Kygo kreeg veel cadeautjes, hij heeft wel koekjes, brokjes, snoepjes voor een heel jaar.
Tijdens zijn vele slaapjes kon ik dan gauw even wat klusjes/boodschappen doen.
Er moest ook een pakketje naar het postkantoor en toen zag ik bij toeval dit kookboek.
Nou ben ik gek op kookboeken maar deze trok helemaal mijn aandacht:
Aan tafel met Camilla Läckberg.
...en hij was nog afgeprijsd ook!!!
Die ging dus mee naar huis!
Camilla Läckberg schrijft dat haar interesse in koken pas laat ontstond (belangstelling voor eten had ze haar hele leven al). Haar vader kookte vroeger bij hun thuis en dat was in die tijd best bijzonder.
Er staan heerlijke recepten in, ook van Christian Hellberg.
En natuurlijk prachtige foto's van Fjällbacka.
Binnenkort, als onze druktemaker wat minder handenbindend is, wil ik er eens wat lekkers uit maken.
Fijne week!!!
 Het kookboek van Camilla Läckberg..............
 ........met prachtige foto's en heerlijke recepten.


 Vorig jaar liepen wij daar ook!!!!


 Nog even een paar foto's van Kygo!, Hij knabbelt overal op en mijn Zweedse stoeltjes zijn favoriet!!
 En dan vijf tellen later, alweer diep in slaap.

8 opmerkingen:

  1. Leuk die vondst van het kookboek, lijkt mij lekker.
    Wat een scheetje is Kygo, ja handenbindertjes zijn het. Tabasco smeren op waar hij echt niet aan mag komen! Helpt echt.
    Geniet ervan
    Fijne week, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Kygo is een lieverdje! Ik was 1 van de kraambezoekjes en vind Kygo leuk! Mooi kookboek heb je gekocht. Ik heb vorige week een tas vol kookboeken naar de kringloop gebracht dus mag ze niet meer kopen van mezelf. Maar deze is wel heel erg leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die Kygo toch een schoon (belgische schoon hé) schatje! Dat kookboek is echt geweldig en met prachtige foto's! Kom maar op met een lekker receptje!Ik heb er al zin in! Knuffel aan de druktemaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tegen dat boek ben ik ook per toeval aangelopen. Ik heb 'm nog even opgeruimd tot sint of kerst, maar natuurlijk al wel de prachtige foto's bekeken. Wat een schat is Tygo. Dat wordt veel tabasco smeren lees ik hierboven. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een schatje hoor.....zo lieffff....❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kookboek heb ik ook. Het is prachtig. Ik koop kookboeken ook vaak voor de mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat een lieverd is jullie Kygo!! Smelt....
    Dat kookboek zou nét wat voor mijn vriendin zijn (ze heeft een huis in Zweden én ze houdt van lekker koken), ik ga proberen of ik er ook één kan bemachtigen, leuk voor haar verjaardag volgende maand.
    Geniet lekker van je 'vrije' week en je lieve Kygo (en nog heeeerlijk weer om lekker te gaan wandelen met hem).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje... heerljk!!
    Je kookboek ziet er heel inspirerend uit, erg leuk!

    Fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen