maandag 9 januari 2017

Wat blauw, wit en rood.

De eerste week van het nieuwe jaar is al weer voorbij.
De nodige nieuwjaarsontbijten/recepties zijn achter de rug en alles gaat weer z'n gangetje.
Vorige week ging ik voor het eerst naar "de Winkeltjes" die sinds kort hier in het dorp zijn.
Het is net zo iets als Mijn tafel, je kunt een stukje van de winkel huren.
Er was o.a. wat brocante en ik vond dit blauwe kannetje, volgens de mevrouw van de winkel uit Denemarken. Bij de kringloop vond ik nog dit bordje, met een blauw randje.
Verder ben ik nog steeds bezig met poppenkleertjes maken. Voor de afwisseling ook wat wit en rood.
Vanmiddag gauw even naar Sostrene Grene in Groningen voor een blauw koffertje voor de kleertjes van Sterre. Ik had vroeger een rode. Hij is een beetje stuk maar is er nog steeds, mijn barbies en kleertjes zitten er in.
Ik kocht een tweede koffertje, ook blauw, en wat hiervan de bedoeling is blijft nog even gissen (nog ongeveer een maand)  ;-)
Fijne week.
 Het kleine kannetje en het bordje met blauwe bloemetjesrand.
 Priegelen voor het popje.....
 .....ook stoere laarsjes.
 Een dikke witte bontrand aan de capuchon van de cape.

 Een t-shirtje, is nog niet af.
 Kleine blauwe koffertjes.....
 .....een tipje van de sluier.....

6 opmerkingen:

  1. Ik zie nu wel dat wij vanmorgen nog lang niet uitgepraat waren. Ik zag het blauwe kannetje en wilde je er nog naar vragen. En ook waarom je naar de stad ging. En nu wil ik ook graag weten wat dat voor schattig wit haakseltje is en.....Wanneer drinken we weer koffie? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha......wacht maar af!!!
      En elke morgen is de koffie klaar hoor!

      Verwijderen
  2. Leuk die koffertjes en zo ienieminiekleertjes maken is leuk! Ik weet er alles van! ;-) Je bent flink bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig allemaal......liefs fijne week Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vonsten weer. Mijn marktkraam is bij ons ook bekend, ik kijk er graag. ♥ Wat een mooie kleding voor je popje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, die Sterre kan zo naar Lapland komen hoor met haar mooie passende en warme kleding! Heel erg fraai!

    BeantwoordenVerwijderen