zondag 12 februari 2017

Werk in (aan) de winkel.

Al een paar keer nam ik jullie mee voor een kijkje in de winkel van mijn zusje (en haar schoonzus).
Ook vorige week ging ik weer eens foto's maken. Want er verandert regelmatig wat.
De kerstdrukte is (allang) weer voorbij en in de winkel zijn weer allemaal nieuwe spullen te vinden.
Regelmatig gaan ze op inkoop en op zoek naar nieuwe leveranciers want je moet natuurlijk wel een beetje origineel blijven.
Als de nieuwe spullen binnen zijn zijn ze soms avonden bezig de winkel helemaal te veranderen en weer gezellig te maken, kijk maar even weer mee:
 Blauw en zo op bezoek bij Het Haagse Hofje..............
Even voor de duidelijkheid: Het Haagse Hofje vind je niet, zoals de naam doet vermoeden in Den Haag, maar in Bedum even boven Groningen. De naam is afgeleid van de achternaam van de dames n.l. van Haag.
 Houten letters, cijfers en tekens.............
 ...en plankjes in verschillende lengtes.

 Mooie (stoere) meubels.........

 ...zachte kussens en vachten.

 Zachte dekens in blauwtinten, en vaasjes.

 Kleine prentjes en tekstbordjes.
 Jammergenoeg mocht ik deze hangstoel niet uit proberen....
 Mooie lampen, kasten, tafeltjes enz.

 Grote potten, hier met mooie (kunst)bloemen.


 Kom gezellig eens langs mocht je in de buurt zijn. Fijne week.

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er leuk en verzorgd uit.
    Ik ga zeker kijken wanneer ik weer in Den Haag ben
    Nog een fijne zondag Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had je al een mailtje gestuurd en heb de tekst inmiddels aangepast.
      groetjes

      Verwijderen
  2. Ik zie hele leuke dingen hoor.....liefs fijne week Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al een geluk dat die winkel niet hier achter de hoek is. Ik kocht me arm! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me wel leuk om zo'n winkel te runnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om een kijkje te nemen bij 'het Haagse Hofje'; voor een warme, gezellige woonsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen